Bli frivillig i Vesterålen Turlag

Ønsker du å bli frivillig? Vi blir glad for alle former for hjelp! Send e-post til vesteralen@dnt.no og fortell hva du ønsker å bidra med! Vesterålen Turlag har ingen ansatte, men det legges ned årlig rundt 10.000 dugnadstimer for å opprettholde tilbudet vårt.

Publisert: 05. mai 2023
Skrevet av: c.bakken
Inspirasjon

Hyttedugnad
Hjelpe til med frakt av ved, hyttevask eller annet vedlikehold? Vi trenger flere hender, for det er mange oppgaver!
Her ser du en oversikt over planlagte fellesdugnader du kan delta på. (Link mangler)

Administrativt arbeid
Hva med å bistå med administrativt arbeid som for eksempel søknader om midler til aktiviteter? Eller noe annet?

Stoff til våre publikasjoner
Vi utgir medlemsblad, kalender og turbøker. Turlaget trenger stadig nytt stoff og bilder til våre publikasjoner på papir.

Bidrag til hjemmeside og Facebook
Vi ønsker bilder og tekst fra alle dere som er på tur i Vesterålen!
Send til vesteralen@dnt.no

Turprogramarbeid
I alle vesterålskommunene ønsker vi et tilbud for seniorer, fjellsport, barn og andre. Det beste tilbudet får vi om du med dine lokalkunnskaper kan hjelpe oss med forslag på aktiviteter og turledelse.

Turlagets 10-topperstur
Høstens store arrangement! ​​​​​​​Her er det behov for merking av rute, oppsetting av telt i målområdet, utdeling av startnummer etc.

Del artikkel:

Bli medlem